Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pana Robejška již sleduji pár let. Zcela jasně jsem se rozhodl realisty volit.

Jenže jsem se podíval na kandidátku na Zlínsku a zjistil jsem, že na prvních pěti místech jsou ženy. Těžce váhám. :-/

0 0
možnosti

J82i34ř52í 92H75r68b92e51k

15. 9. 2017 15:45

držím palce, Váš postoj je příkladnej a pokud se odváží víc lidí volit podle programu než podle "odhadů veřejného mínění", tak budou Realisti černým koněm těchle dostihů;-)

1 0
možnosti

Jak já bych se rád trápil uvažováním, jestli Realisty nebo Svobodné! Ale dám to ODS, protože jinak riskuju, že kus mého hlasu dostane Babiš, komunisti, zelenáTopka...Pro mne toto je realistické rozhodování. Jsem pevně přesvědčený, že pravice by před volbami měla vyzvat své stoupence aby netříštili síly a volili ODS, pro tento stupeň posilování pravého spektra je to v tuto chvíli, myslím, to správné.

4 3
možnosti

V14á36c75l91a45v 86M98a22c52h

15. 9. 2017 13:24

Podle mého ODS naopak potřebuje facku aby se probrala a pustila nahoru lidi jako Klaus mladší.

3 0
možnosti

Naprostý souhlas. Vše popsané vidím stejně. I já jsem uvažoval o vstupu k realistům. Nepodepsal jsem jedině proto, že jsem si nebyl jist zda jim budu něco platný. R^

0 0
možnosti

Já se domnívám, že konkrétně vy jste podepsat měl. Byl byste jim platný asi tak, jako jste platný blogger na tomto serveru. Rozkliknul jsem si to "b" u vašeho jména a vyskočila velikananánská nula.;-D

1 4
možnosti
Foto

Každého právo se sám za sebe rozhodnout. Že toto právo ,,někomu nevoní", to je ukázka ,,kvalit" takového jedince.

1 0
možnosti
Foto

Blahopřeji a gratuluji k tomu, že na dosažení svých ideálů neváháte napřít vlastní síly. Realisté mě svou rétorikou oslovují, ale na druhou stranu mě mrzí, že se nikdy nepokusili alespoň ideově kooperovat třeba se Svobodnými nebo Rozumnými. Pravice tak tříští svoje síly a sama oslabuje svoje šance na vstup do Parlamentu ČR.

5 0
možnosti

:-Pto by bylo hezké...Svobodní+Rozumní+Realističtí

1 0
možnosti

Děláte mi radost,to znamená,že Okamura přijde o další hlas a spolu s "realisty" skončí mimo parlament...;-)

6 2
možnosti

S velkou pravděpodobností to dopadne jinak. Už se těším na vaší analýzu proč se vaše predikce nenaplnila.

3 2
možnosti

No, hodně štěstí.

Ale u mě realisté skončili ve chvíli, kdy si vysnili, že by mohli dostat až 10 % ve volbách. Po někom, kdo si říká realista, chci aby byl realista.

3 0
možnosti

Pokud si pamatuji, tak jejich šéf mluvil dokonce o 20 %, opravdu realistické....

2 0
možnosti

O důvod víc, proč vás nevolit. Doufám, že si budete započítávat tyhle blogy do limitu, jako by to byla placená inzerce.

2 0
možnosti

Psal jsem že uvítám konstruktivní diskusi. Představoval jsem si nějakou rozumnou argumentaci, popřípadě rozdílný názor/náhled na můj blog.

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS