Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M88i58c57h58a27l 96Š70t56a85j89n38r71t 4244861972867

Ta novela je sice vyložená švejkovina, ale gesto správným směrem, určitá bezzubost byla zřejmě právě strategie, aby to prolezlo, bohužel se na tom stejně ti chytráci otočili. Škoda, že do toho hodili vidle.

0/0
7.12.2017 22:33
Foto

L81e28o47n97t10ý35n53a 92C75h14v20á21t62a38l85o74v39á 1243815576

Jak už je v kraji zvykem, ruší se všechno, co funguje. Všechny dosud fungující systémy jsou kdoví proč úředníkům trnem v oku. :-(

Škoda, že se to v senátu nepodařilo. Trochu jsem doufala, že to projde.

+7/−1
7.12.2017 11:16

K88a62r26e43l 66T55r77č29á54l80e97k 2128528970576

To jsou bláboly, dalo by se říct, že už klasické.

+1/−11
7.12.2017 10:18

P71e98t18r 85S62k15ř63i82v22a85n 3593928568

Takto má vypadat správný diskusní příspěvek, plný argumentů a odkazů. Zvláště druhý odstavec jak se tam široce rozepisujete o právu. Též odkazovaný dokument vnáší do diskuse spousty nových aspektů. Jak říkám takto má vypadat příspěvek, nemám rád příspěvky typu:

" To jsou bláboly, dalo by se říct, že už klasické."

to je univerzální blábol který můžete vložit po jakoukoliv diskusi a pořád bude mít autor pocit že se účastní diskuse. On sice diskusi nijak neobohacuje ani nikam neposouvá, ale diskutující je takříkajíc u toho.

+10/0
7.12.2017 10:33

K14a63r42e10l 14T50r96č29á11l14e41k 2538578340476

Já mám pod svými články takových příspěvků spoustu, a taky se kvůli tomu nečertím.

Ale co dělat, když bláboly jsou bláboly?

Jen na okraj, mám doma tři kulovnice, pět pistolí, plus nějaké sprotovní zbraně a proto vím, že s lidmi jako Vy nemá smysl argumentovat, protože nerozumíte tomu, o čem píšete, ani za zrnko střelného prachu.

+2/−4
7.12.2017 10:39

P93e16t18r 67S63k80ř23i74v31a37n 3283518348

Zase záplava argumentů.

+2/−2
7.12.2017 10:49

K79a13r56e16l 62T30r24č90á48l96e96k 2128118380696

Doufám, že se v ní neutopíte.

Ale na oplátku můžete třeba argumentovat sluníčkaři z Bruselu, to je argument jako řemen.

Pacientům jako Vy opravdu zbraně do rukou nepatří, Váš článek to jen potvrzuje.

+1/0
7.12.2017 11:09

P93e75t42r 15S80k25ř88i16v77a90n 3383748898

Už toho nechte nestíhám to číst. Lepší bude přejít k urážkám a tak dokázat svou duchovní nadřazenost.

0/−1
7.12.2017 11:25

K87a21r71e84l 97T72r48č96á57l34e90k 2368198560546

Jen si počtěte!

Například tvrdíte, že novela měla střelcům, tedy nějakým lidem nadřazeným nestřelcům, pomoci.

K čemu pomoci?

0/−1
7.12.2017 12:11

P19e20t65r 62S52k53ř79i54v94a23n 3703188908

Jak jste přišel na slovo nadřazeným? To že je někdo příslušník nějaké skupiny neznamená že je nadřazený. Členové přátel klubu háčkování nejsou nijak nadřazení nečlenům. Co je to za prapodivnou manipulaci? A k otázce "k čemu pomoci". V boji proti směrnici z pera EK, v blogu to vysvětluji. Nechcete se raději vrátit k urážkám?

0/0
7.12.2017 12:40

K96a77r24e33l 54T33r13č37á35l21e13k 2378888710466

O nadřazenosti jste mluvil vy.

Nadřazeně bojujete proti směrnici, která kupodivu nestřelcům nevadí.

Na tom snad není (za normálních okolností) nic k nepochopení.

K čemu vám bude dobrá dlouhá automatická zbraň, nějaká ta hk416?

Abyste se cítil nadřazený těm, kteří ji nemají...

0/−1
7.12.2017 13:02

P50e51t77r 70S68k43ř96i66v35a75n 3323468178

Já nadřazeně bojuji? Čtete něco mezi řádky? Nebo jak jste na to přišel? Proč bych nemohl vlastnit dlouhou zbraň pokud splním vše co po mě žádá stát? Vy rozhodujete co lidé mohou mít a co už je za hranou? Co se zaměřit na majitele velkých silných aut? Na co je potřebují? Aby se cítili nadřazení?

+2/0
7.12.2017 13:24

P65e76t71r 37S63k57ř10i78v19a66n 3803848528

Až teď jsem si všiml, že píšete o automatické zbrani. To je překlep?

0/0
7.12.2017 14:15

M26i82c98h61a34l 63Š80t43a13j53n44r98t 4494561102217

Střelba z plně automatických zbraní je pro řadu lidí legrace i výzva. Je zvláštní, že jako údajný majitel většího množství zbraní to nevíte.

MMCH: HK416 není dostupná pro běžné osobní civilní použití a ústavní novela by na tom nic nezměnila. Ty věci, které tak milují jejich majitelé jsou HK 243, HK MR 308 a podobné hračky pro velké kluky a holky. Střílí jednotlivými ranami. (i když pravda kolikrát na jeden kilometr)

+1/0
7.12.2017 22:55

P88e57t32r 86T94á71b58o48r75s73k40ý 6710676401837

Pane, já vás chápu. Ale na poslední vaši otázku vám doporučuji přečíst si nějakou diskuzi na střeleckém fóru Jde o to, že vy se chcete domáhat svého práva držet zbraň (které vám samozřejmě nikdo nebere), ale v ruku v ruce s tímto cca 90 % majitelů zbraní nerespektuje práva majitelů objektů. Ano, jde o ty "trapné" samolepky zákazu vstupu se zbraní, což je svrchovnané právo majitele objektu určit si kdo, a jak do jeho objektu vejde. A co se dočtu? V podstatě to, že na to všichni kašlou, protože jim nikdo nic nemůže, oni mají zbraň, a chodit si s ní budou kam chtějí.

Jinak já jsem pro zachování stávajícího stavu a drobnou úpravou, zpřísnění psychotestů a častější kontroly zdravotní způsobilosti držení zbraně. Docela by mě zajímalo, jestli se dá někdy zjistit, kolik životů u nás bylo legální zbraní zachráněno, a kolikrát byla legální zbraň použita k vraždě, či jinému trestnému činu. Ale v podstatě je to téměř jedno, pozabíjet se lidi můžou nůžkami.

+3/−1
7.12.2017 10:15

P96e85t25r 27S23k67ř72i50v68a64n 3733628338

Podobný případ se mi také stal. Neměl jsem nejmenší problém zbraň nechat na recepci, v tomto případě se zbraň ukládá to trezoru který musí být na recepci nainstalován. Bohužel tam žádný nebyl a paní mi nabídla šuplík. Dal by jste svou zbraň paní důchodkyni do šuplíku? Rozhodně tu nechci hájit nějakého exota kterého výše popisujete, hrozně bych si přál aby tito lidé vrátily ZP a odevzdali zbraně.

0/−1
7.12.2017 10:45
Foto

R37a37d23e11k 98P67o30l19i58c97k57ý 6541343591854

Jenže v okamžiku kdy by právo na zbraň bylo v ústavě tak by vás nikdo k odevzdání zbraně nemohl nutit ani Vám bránit v vstupu s ní.

+1/−1
7.12.2017 11:50

P59e32t19r 74S71k68ř47i23v33a39n 3863528258

Toto je strašně složité a debata by byla delší než samotný blog. Zasahuje do toho spousta faktorů(skryté nošení, zákoník Vs řád, skupina) a další spousta proměnných. Ve zkratce, už teď vás nemůže nikdo nutit odevzdat zbraň. Pokud ano tak ten dotyčný musí nabídnout odkládací uzamykatelný prostor odpovídající účelu, vyškolenou obsluhu, předávací dokumenty atd. To že je na dveřích přeškrtnutá zbraň neznamená, že ji u vchodu odevzdáte. Samozřejmě jsou jasně daná pravidla kam se zbraní prostě nesmíte, ale zde se bavíme o samolepce přeškrtnuté zbraně například v Lidlu. Stejně jako neodevzdáte mobil protože je tam značka přeškrtnutého telefonu, telefon si ponecháte jen ho prostě nebudete používat.

Za mou osobu. Zbraň už nenosím, 99% času je zamknutá v trezoru, a nechápu proč někdo zbraň vnáší do objektu kde si to vysloveně nepřejí.

+1/−1
7.12.2017 13:49
Foto

R16a62d31e30k 19P35o21l47i60c38k72ý 6101203731474

Mýlíte se .

Dnes vám prostě může zakázat vstup se zbraní a nemusí vám zajišťovat její odložení a nebude se jednat o diskriminaci-Ústava vám právo nosit zbraň nedává.

Pokud by bylo ústavní právo ji mít nemohl by Vám vstup zakázat tam kde to výslovně neuvede prováděcí zákon-pokud by tozkoušelijednaloby se o diskriminaci.

0/−1
7.12.2017 15:17
Foto

R87a17d86e89k 45P55o97l89i63c88k24ý 6891713211244

PS. není to nijak složité. Dnes můžete mít zbraň tam kde to nezakazuje zákon a provozovatel objektu Vám vstup může zakázat nad rámec toho co je v zákoně. V případě, že bude ústavní právo zbraň nosit (či požít k bezpečnosti země,...) pak vám provozovatel nad rámec prováděcího zákona bránit ve vstupu nemůže-šlo by o diskriminaci.

0/−1
7.12.2017 15:20

P14e13t94r 75S36k45ř98i47v47a98n 3923468748

Opět mimo. Nerozlišujete termíny nosit,držet a přechovávat

Vyjádření MVČR

Zbraň je možné uložit uvnitř bytových nebo provozních prostor nebo uvnitř zřetelně ohraničených nemovitostí pouze se souhlasem jejich vlastníka nebo nájemce. Zákon o zbraních nestanoví, jakou formu musí tento souhlas mít. Nesouhlasí-li vlastník nebo nájemce, je třeba toto omezení nebo zákaz plně respektovat. Vlastník zbraně může potom mít uvnitř bytových nebo provozních prostor zbraň u sebe pouze v režimu nošení, tak jak jej definuje zákon o zbraních, samozřejmě pokud je oprávněn tuto zbraň nosit.

0/−1
7.12.2017 15:47
Foto

R61a93d98e35k 65P66o97l45i38c26k27ý 6751313281704

Nikde tam není, že musí být člověk s zbraní do objektu vpuštěn-dnes nemusí.

Po té novele by bylo noit zbraň součástí jeho ústavních práv a zakázat mu vstup nebude možný

0/−1
7.12.2017 19:21

P32e33t69r 66S60k85ř15i70v51a21n 3403358888

To je nějaká legrace? Vy tu opravdu tvrdíte, že pokud se něco dostane do ústavy tak je to definitivní? Ústava je je poměrně obecná, pak nastupují další zákony a předpisy které danou věc upravují/zpřesňují. Kupříkladu právo volit. Volební právo máte zakotveno v ústavě, ale pokud jste prohlášen za nesvéprávného tak vám bude toto ústavní právo odepřeno. Dnes samozřejmě nemohu do věznice se zbraní, kdyby novela prošla, tak by se nic nezměnilo. Co se týká obchodů, tedy objektů v soukromém vlastnictví tak i zde není ústava všemocná.

0/−1
8.12.2017 11:10
Foto

R69a49d89e51k 18P33o38l68i88c87k33ý 6141233771754

Přečtěte si co zde bylo psáno-trapně odvádíte pozornost.

Pokud máte nějaké právo dané Ústaou je toto možné omezit pouze zákonem-což zde bylo psáno, nelze jej omezit ani provozním řádem, ani obecní vyhláškou (zěmi lze přítomnost zbraní omezit dnes), ale výhradně zákonem. Všude tam kde nošení nezakáže zákon vám pak nebudou moci odepřít vstup se zbraní-to dnes mohou-je to výtrazný rozdíl

0/−1
8.12.2017 13:26

P85e77t10r 14S27k37ř25i23v38a36n 3853888558

Vynecháváte/zaměňujete písmenka:

Opět už vydané vyjádření MVČR:

Oprávnění k držení nebo nošení zbraně však nelze chápat jako absolutní právo k držení nebo nošení zbraní. Samotný zákon o zbraních již v pojmu držení zbraně uvedený v § 2 odst. 2 bod 1 hovoří o souhlasu vlastníka nebo nájemce uvedených prostor nebo nemovitostí.

K obecní vyhlášce:

Nálezem Pl. ÚS 38/97 Ústavní soud konstatoval,že problematiku střelných zbraní, střeliva a pyrotechnických výrobků upravuje řada zákonů, které však nezmocňují obec v samostatné působnosti k

jakémukoli dalšímu omezování užití z nich uvedených.

Rovněž nález Pl. ÚS 5/99 shledal omezující obecní vyhláškou jako neoprávněnou.

0/−1
8.12.2017 14:28
Foto

L33e56o24n34t40ý19n74a 88C36h74v67á97t88a11l42o44v45á 1623465176

Otázkou je, co vlastně ta samolepka znamená. Opravdu znamená zákaz vstupu? Pokud je na stejných dveřích samolepka s přeškrtnutou zmrzlinou, tak to znamená, že tam nemohu zmrzlinu jíst, ale pokud mám zmrzlinu v tašce, tak vstoupit můžu. Nebo přeškrtnutý mobil, ten zase znamená zákaz používání, nikoliv zákaz vstupu s mobilem.

+2/0
7.12.2017 11:32
Foto

R39a84d73e20k 36P18o60l53i35c60k25ý 6321443821454

Lžete již od úvodu svého blogu.

1/ Senát se nijak nepostavil zasměrnici EU (dle mého bohužel) jen odmítl nesmyslnnou novelu

2/ Ta Novela by výrazně přidala práv držitelům zbraní. Ústavní právo totiž nemůže omezit provozní řád ani obecní vyhláška, ale jen zákon.

+2/−11
7.12.2017 10:11

P41e73t98r 72S14k13ř85i59v12a42n 3163378368

Pane Polický pokusím se to vysvětlit na příkladu. Váš soused A neustále otravuje souseda B zlomyslnými útoky. Tedy soused A a soused B jsou dvě strany sporu kdy soused A je ten špatný. Vás soused B požádá o svědectví na policii. Soused B je oběť a chce těmto ústrkům pomocí policie zamezit. Vy souseda B z jakéhokoliv důvodu odmítnete. Můžete mi prosím říci za koho jste se v tomto sporu postavil? A napovím vám neutrální, vzhledem k tomu kdo je a kdo není v právu jste rozhodně nebyl. Nebo byl ale zachoval se jako zbabělec.

K bodu 2. Novela se netýkala držení a nabývaní zbraní, ona se týkala vnitřní bezpečnosti. Měla zajistit pouze to, že o zbraních a přidružených tématech by rozhodoval jen a pouze stát nikoli EU. Tedy současný stav kdy má zbraně v kompetenci jen a pouze stát.

+3/−1
7.12.2017 10:27
Foto

R82a77d91e72k 48P80o25l48i82c13k97ý 6311573311634

Ve vašem příkladu-dotyčný se do toho nechce plést a nechce hodnotit kdo je ten špatný nebo třeba má pocit, že ti špatní jsou oba atd. Tvrit, že se staví na jednu či druhou stranu je totální nesmysl-život není černobílý.

Pokud je nějaké právo zaručeno Ústavou má to prostě jinou váhu nežpokud je něco vymezeno jen zákonem. Dnes vám zákony ndávají právo mít zbraň, ale jen možnost ji mít. jakmile by novela prošla měl by na to každý právo.

Nesmysl je Vaše představa, že by ta Novela znamenala cokoliv ve smyslu unijních zákonů. Zahrnout některé normy do našeho právního řádu jsme se vstupem do EU zavázali a museli bysme se teé zbraňvé směrnici zavázat tak jako tak.

0/−1
7.12.2017 11:48

M74a58r44t63i16n 65P10r70á46š88e42k 8145531340703

. Dnes vám zákony ndávají právo mít zbraň, ale jen možnost ji mít. jakmile by novela prošla měl by na to každý právo. ---- lžete

+1/−1
7.12.2017 12:06

P77e29t80r 34S70k56ř67i52v82a62n 3663968588

Tedy pane Polický, vy občas něco zkreslíte, tu a tam vypustíte co se vám nehodí, ale vaše tvrzení že:

"Dnes vám zákony nedávají právo mít zbraň, ale jen možnost ji mít. jakmile by novela prošla měl by na to každý právo".

To už je síla. Opět si pomohu příkladem.

Situace před přijetím: pán by si mohl zbraň pořídit, ale trestní rejstřík ho vyřadil už při podání přihlášky.

Situace po přijetí: pán by si mohl zbraň pořídit, ale trestní rejstřík ho vyřadil už při podání přihlášky.

Situace před přijetím: pán by si mohl zbraň pořídit, bohužel neprošel zdravotní prohlídkou, opět byl vyřazen na začátku procesu

Situace po přijetí: pán by si mohl zbraň pořídit, bohužel neprošel zdravotní prohlídkou, opět byl vyřazen na začátku procesu

Vaše slovíčkaření na tomto faktu nic nezmění.

+1/−1
7.12.2017 12:57
Foto

R69a11d50e55k 80P32o84l53i96c52k30ý 6691813171554

Vy mluvíte ozískání zbrojního průkazu já o tom mít ji u sebe (týká se těch co mají zbrojní průkaz).

Rozdíl by nebyl ani tak ve získávání zbrojního průkazu, ale v tom kde všude zbraň smíte nosit.

Problém by nastal i v zabavování (zadržení) zbraní policií-není tak jednoduché někoho zbavit Ústavou zaručeného práva

+1/−1
7.12.2017 15:27

P82e16t76r 71S23k21ř35i77v50a33n 3593168168

Tonoucí se stébla chytá co? Vy píšete toto:

"Pokud je nějaké právo zaručeno Ústavou má to prostě jinou váhu než pokud je něco vymezeno jen zákonem. Dnes vám zákony nedávají právo mít zbraň, ale jen možnost ji mít. jakmile by novela prošla měl by na to každý právo"

to opravdu nebylo myšleno jako mít zbraň u sebe. Vy nedokážete rozlišit termíny jako nabývat nebo povolení nosit. Jste absolutně směšný s dětskými pokusy převrátit něco co jste napsal do veřejné diskuse.

+1/−1
7.12.2017 15:36
Foto

R16a61d10e49k 68P50o10l44i48c85k32ý 6301493271804

Směšné je jak se snažíte obhájit váš lživý blog;-D

0/−1
7.12.2017 19:45

P76e60t63r 87S48k22ř68i76v84a94n 3823478448

Smajlík? Myslel jsem že už dnes nepřijde. Váš první rozumný argument.

0/−1
8.12.2017 8:14

J33a10k32u30b 25D77o46s44t51á80l 5111413166

To mělo být minus. :-( Pan Polický si asi návrh ústavní změny vůbec nepřečetl. Nebo účelově lže.

0/−1
7.12.2017 19:45



BLOGER ROKU 2017

Zeman_projev

Jste mezi vylosovanými hlasujícími? Chcete se zúčastnit předávání cen? Více čtěte ZDE.

Žebříčky





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.